سلاله عشق منسلاله عشق من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
سن مامان سن مامان ، تا این لحظه: 33 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
سن باباجونیسن باباجونی، تا این لحظه: 41 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس سلاله

نوروز 1395 مبارک

1395/1/27 12:08
نویسنده : مامان زهرا
380 بازدید
اشتراک گذاری

پرنده کوچک سپید خوشبختی عیدت مبارک بوس 
 عزیز دلم این سومین عیدی بود ک تو در کنارمون بودی و لحظه های شیرین و ب یاد ماندنی برامون ساختی و یک دنیا خوشبختی همراهه خود اوردی و کلبه کوچک مون و پر از عشق کردی محبت
عشق مامان امروز 27 فروردین ماهه و شما با ایا جوونت رفتی قوچان تا کلی خوش بگذرونی و تفریح کنی بوس
ماشالله برا خودت خانومی شدی و کلی حرفایه شیرین میزنی و دله مارو اب میکنی فرشته
دیروز میخواستی بری قوچان اومدی بغلم کردی و میگی هرموقع دلت تنگ شد من زود میام پیشت آرام تو هنوز نرفته بودی دله من تنگ شده بود چ برسه ب الان . اما دوس ندارم خیلی وابسته باشی ک بعدا ب مشکل بخوریم عشقم

ی روز رفته بودم حمام  بعد کلاهه حمام سرم بود و کارامو انجام میدادم بعد ک کارام تموم شد و کلاه و دراوردم اومدی میگی آفرین من اینطوری دوست دارم با کلاه اصلا دوست ندارم زشت میشی تعجب گفتم دستت درد نکنه اینقدر ابراز علاقه میکنی غمگین
ی روز داشتم برات اسمه امام ها رو میگفتم تا رسیدم ب امام چهارم (گفتم امام سجاد) برگشتی گفتی پس آیا جوونم چی ؟؟؟؟؟ الهی فدات بشم کلی برات توضیح دادم اما بازم نگرفتی چی میگم خندونک

هفته دوم عید برای بار اول خودمون 3تایی رفتیم مسافرت . البته همین نزدیکی ها نیشابور و کاشمر . خووب بود و خیلی خوش گذشت .
اما تو دایم میگفتی بریم مسافرت منم میگفتم خووب اینجا مسافرته دیگه اما میگفتی نه مسافرت آب بازی کنم
هنوز سفر پارسال شمال و یادته وروجک من زیبابوس 
امسال کلی عیدی جمع کردی و همه رو با ذوق انداختی توو قلکت و بعد ب من میگفتی میندازم توو دولکم (قلک) بریم گردنبند بخریم گم کردم دیگه ندارم تعجبخندونک
13 بدر ک کلا بارندگی بود و بیرون نرفتیم اما هفته بعدش رفتیم کوهسنگی و ماهی قرمز عید و انداختیم اونجا . یا ب قول تو بردیمش پیش دوستاش و بچه هاش بغل
ادامه مطالب عکساتو میزارم عشقم محبت

 

 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
اینجا هم ماهیی کوچولو رو میخوای بندازی پیش دوستاش
 
 
 
 
 
عشقم توو حرم امام رضا (ع)

پسندها (1)

نظرات (0)