سلاله عشق منسلاله عشق من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
سن مامان سن مامان ، تا این لحظه: 33 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
سن باباجونیسن باباجونی، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس سلاله

عکسای متفرقه

1394/7/14 10:30
نویسنده : مامان زهرا
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاپرک خونمون  ببخشید که دیر میام آپ میکنم   آخه تنبلی و گذاشتم کنار و دارم میرم کلاس خندونک
از این به بعد هم آخر ماه میام وبلاگ تو بروز میکنم خجالت
بفرمایید ادامه مطالب و عکسها

 

بابایی یه شب دعوتمون کرده بود رستوران طرقبه با خاله جوون شون  شب خیلی خووبی بوود بوس


 

اینم عکسایه پارک که با هم دیگه میرفتیم


اینم بازی جدید تو و بابایی . وقتی میندازتت بالا اینقدر از ته دل میخندی که ما رو به خنده میندازی بوس

اینم عکس سلفی دخترم

اینم دخترم که علاقه زیادی به تل داره


اینم عید قربان که با خاله ها و دختر خاله هام رفته بودیم بیروون شهر و فوق العاده عاالی بوود .

 

 

اینم شب عید قربان خونه خاله جوون . چون عید بوود خاله جوون کیک گرفته بوود .
کلا  خانواده شادی هستیم و الکی الکی منتظر یه مناسبتیم خندونک

اما دخمل بلا خیلی اذیت کرد اوون شب و کلی گریه کرد . البته بعد گریه ها کلی با بهار رقصید خندهبوس


اینم 7 مین سالگرد ازدواجمون آرام اما چون به بابایی خیلی خوش گذشته شمع 8 گرفته بوود محبت


 

اینم هدیه ما ب مهمون های عزیز عید غدیر
 اینم سلاله و بهار جوون عید غدیر



شب عید غدیر هم رفتیم خونه خاله جوون چون دختر خاله های منم سید هستن و شام هم مهمون خاله بودیم همه فامیل چون خاله جوون تغییر سمت گرفته



 اینم هنرهای مهسا و متینا و بهار با دختر کوچولوی من  


این لباس و دمپایی هم مامانی برات خریده بوود و برای منم یه سس خوری خیلی خوشگل

 



یه روز هم رفتیم پدیده شاندیز


یه شب هم رفتیم  فروشگاه  اینم دختر راننده من

 
 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان فاطمه
14 مهر 94 16:39
سلام زهرا خانمی:خوبی ...خیلی خوشحال شدم پست گذاشتین زودی اومدم ببینم عکسای سلاله جون رو ولی بیشتر از نیم ساعت منتظرم عکسا باز بشهولی باز نشد حتی یه دونشم باز نشد که نشد ببوس دختر نازتو
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم فدات گلم . [قلب وااا نمیدونم چرااا باز نشده خودم که با گوشی میرم خیلی زوود و راحت باز میشه عکسا مرسی ک میاین ب وبلاگ دخملم .
مامان فاطمه
30 مهر 94 23:25
سلام زهرا جون...خوبین سلاله جون 28 ماهه شدی تبریک میگم عزیزم رولبات همیشه خنده باشه
مامان زهرا
پاسخ
سلام گلم فدات بشم که به یادمونی
مامان ریحانه
5 آبان 94 11:10
سلام زهرا جونم خوبی عزیزم باور کن خیلی وقته اومدم واست کامنت بذارم ولی متاسفانه عکسها کامل باز نمیشه خیلی دلم میخواد همشونو ببینم ولی به قول دوستمون نیم ساعت طول میکشه بازم نصفش باز نمیشه ولی تقریبا نصف عکسها رو دیدم خیلی زیبا بودن الهی که همیشه شاد باشید و در کنار عزیزانت بهترین اوقات رو بگذرونی و همیشه به تفریح و گشت و گذار باشید سلاله ی ناز و خوش عکسمو خیلی ببوس
مامان زهرا
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطفت که وقت نازنینت و میزاری و ب وبلاگ دخترم سر میزنی . نمیدونم چراا عکسارو برا شماها دیر باز میکنه خودم از چندتا گوشی و کامپیوتر دیگه رفتم سرعتش خیلی خووب بوود چشم حتما